Z powrotem Rzeczpospolita Czy klient, który nie chce skorzystać z wycieczki odzyska opłatę
Szukanie Sekcje 23. 9.
Close
Reklama
Czy klient, który nie chce skorzystać z wycieczki odzyska opłatę15. 9. 14:45

Czy klient, który nie chce skorzystać z wycieczki odzyska opłatę

Rzeczpospolita
- Kupiłam wycieczkę autokarową w góry. Gdy przybyłam na miejsce okazało się, że wszystkie miejsca są zajęte, ludzie siedzą obok siebie bez maseczek, a nikt nie dba nawet o to, aby wchodzący do autokaru dezynfekowali ręce. Patrząc na to zgłosiłam organizatorowi, że nie wsiądę do takiego autokaru i żądam zwrotu pieniędzy. Organizator poinformował mnie, że nie dostanę zwrotu. Co mam zrobić w takiej sytuacji, aby otrzymać zwrot moich pieniędzy – pyta pan Jan.
Cały artykuł
 Líbí se mi Odpovědět
Reklama

Komentáře

Brak komentarzy
górę

Data ustawienia

Dziś jest Środa, 23. września 2020

+ 1 -
+ 1 -
+ 2016 -

Blisko

Ta witryna internetowa wykorzystuje pliki cookie. Pozostając na witrynie i akceptując niniejszą politykę, użytkownik wyraża zgodę na korzystanie przez nas z plików cookie zgodnie z warunkami niniejszej polityki.

Kontynuować

Rzeczpospolita

Blisko